Indkaldelse til generalforsamling i Midtdjurs Taekwondo Klub

Torsdag den 11. april 2024 klokken 19 til 20.30 i Kolind +

Alle over 18 kan stemme og er valgbare. For børn kan en forældre pr. barn møde op og stemme.

Forslag skal være tilsendt sekretæren 8 dage inden generalforsamlingen

Bestyrelsen indstiller Sonja som modtager valget.

Generalforsamlingen er indkaldt rettidigt.

Tessa vælges som referent.

1. Bestyrelsens beretning for det forløbne år fremlægges til godkendelse

Paw fremlægger bestyrelsens beretning.

Samarbejdet mellem de fire søskende klubber er forsat godt. Der er kommet et godt system i sortbæltetræninger og påsketurene har god tilslutning.

Bestyrelsen og trænerne er med til at sikre gode forhold og klubbens medlemstal ligger ret stabilt på mellem 36 og 40.

Medlemmer opfordres til at komme med forslag eller input i forhold til klubbens drift og den daglige træning.

1. Det reviderede regnskab for det forløbne år fremlægges til godkendelse

Chris fremlægger regnskabet. indtægterne i 2023 var i alt ca. 72.000 kr. Vi har fået en øget indtægt fra kommunen i form af aktivitetsstøtte og støtte til de ukrainske medlemmer. Der er afviklet gæld på 5.000 kr. Vi har overført næsten 15.000 kr. fra 2023 til 2024. Egenkapitalen er på 34.000 kr.

1. Bestyrelsens budgetforslag samt evt. planlagte aktiviteter for det kommende år fremlægges til godkendelse

Vi forventer at få et resultat på ca. 4.300 kr i 2024. I budgettet er der afsat penge til at afvikle gæld. Hvis denne gæld bliver eftergivet vil vi have gode muligheder for at investere i udstyr. Bestyrelsen indstiller derfor til at der ikke på nuværende tidspunkt investeres med mindre gælden eftergives.

1. Bestyrelsen fremlægger det af bestyrelsen foreslåede kontingent for det kommende år til godkendelse

Bestyrelsen fremstiller et forslag om at øge kontingentet med 65 kr. svarende til det beløb, der betales i licens til DtaF. For det enkelte medlem vil dette betyde ca. samme årlige omkostninger, men en opkrævning mindre.

Forslaget er vedtaget

Bestyrelsen stiller til forslag at trænere samt bestyrelse er fritaget for at betale licens til DtaF, så længe klubbens økonomi tillader dette. Hvis ikke fremstilles et forslag til ændringer i betingelserne på næstkommende generalforsamling.

Forslaget er vedtaget og det vil fremgå af det nye budget.

1. Behandling af indkomne forslag

Der er ingen indkomne forslag

1. Valg af bestyrelse og suppleant

På valg er formand (Paw), sekretær (Tessa) og et bestyrelsesmedlem (Jan). De ønsker alle genvalg.

Paw genvælges, Tessa genvælges, Jan vælges. Mia vælges som suppleant.

1. Valg af revisorer

Arvid Bech vælges